Solicită un apel
Nume*
Telefon*
Timpul apelului*
Mesaj
Codul din imagine*
CAPTCHA
Catalog de produse

Tigari electronice in Chisinau - o parte a culturii !

12.07.2017

Cum vaping-ul a devenit o parte a culturii ?

Puteti adora pur si simplu legumele, puteti fi un vegetarian convins, sau puteti sa promovati gusturile si convingerile dvs. Exact ca si in cazul oricarui alt fenomen. In aceasta categorie au nimerit si tigarile electronice , datorita publicitatii si a popularitatii din intreaga lume. 

 tigara electronica in Moldova

In lume sunt milioane de fumatori. Insa nu erau considerati niciodata ca o miscare aparte sau ca o subcultura. Insa vaperii au devenit creativi. Ei deschid cafenele si cluburi proprii, deschid forumuri.

Cu toate acestea, ei nu sunt un grup de elita izolat.

Desigur, unii reprezentanti nu doar ca promoveaza atractia sa fata de solutia mai sigura a tigarilor, ci si deranjeaza societatea, criticindu-i pe cei care inca mai folosesc tigarile traditionale. Insa pe fundalul de mediatizare a sanatatii si scaparea de acest viciu daunator, toate aceste cazuri par un lucru nesemnificativ.

Ca raspuns la aparitia unei miscari atit de puternice, piata a raspuns cu o gama larga de produse vape. De ex: in anul 2008, cind idea a patruns pe piata internationala, lichidele pentru tigari electronice au fost prezentate cu variante mai sarace ca alegere:

  • Tutun natural;

  • Tropical;

  • Zamos;

  • Citrus;

  • Menta si altele.

La ziua de azi in magazinele de tigari electronice din Moldova , si in intreaga piata mondiala, sunt disponibile o multime de gusturi si amestecuri.

In cadrul forumurilor destinate vaperilor sunt discutate moduri pentru tigari electronice si se impart impresii. Pe Youtube sunt postate clipuri video, in care profesionistii isi etaleaza noile achizitii si caracterizeaza functionalul acestora. Acest lucru permite incepatorilor sa cerceteze piata mai detaliat, astfel economisind timp si bani.

Datorita promovarii ideologii de vaping in Moldova, pretul tigarilor electronice in Chisinau si in multe orase ale tarii au devenit mai accesibile. Asortimentul devine tot mai larg. Multe branduri renumite au patruns pe piata autohtona. Doar interactiunea dintre subculturi si marcile comerciale poate crea conditii favorabile pentru ambele parti.